يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس لارستان

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه لار، فرماندار ویژه لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسوولان شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید(1402-1403)، به نمایندگی از مدارس کل شهرستان بزرگ لارستان، در آموزشگاه متوسطه اول عدالت شهر لار نواخته شد.

به گزارش  پسین جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروز، طی مراسمی با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری، اصغر فرودی شهردار لار، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان، اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان، نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار و جمعی از مسئولین، معلمین و فرهنگیان، بصورت نمادین، زنگ مهر و مقاومت، به نمایندگی از 264 واحد آموزشی، در آموزشگاه متوسطه اول عدالت شهر لار به صدا درآمد.

 در این روز  31 هزار و 430 دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز شروع سال جدید را گرامی داشتند که از این تعداد 2 هزار و 780 دانش آموز پایه اول هستند که با نام خداوند تبارک و تعالی در بیش از 1121 کلاس درس حاضر شدند.

سخنرانی امام جمعه لارستان، اخوان مدیر آموزش و پرورش، راوی گری جبهه و جنگ توسط محسن شهرآشوب،  قرائت مقاله توسط خواهر شهید سلطانی، قرائت شعر و مقاله و پخش کلیپ بوی ماه مهر و تجلیل از دانش آموزان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه همچنین فرماندار و دیگر مسئولین به آموزشگاه پیش دبستانی غیر دولتی هلال مهر رفتند و اول مهر را به بچه های این مدرسه نیز تبریک گفتند.

اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز در مدارس بخش های بیرم، بنارویه، صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان نیز برگزار گردید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.