سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

مشارکت گسترده در انتخابات، زمینه ساز تقویت اقتدار کشور در عرصه جهانی است

به گزارش پسین جنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در نشست با خبرنگاران و عکاسان شهرستان، با اشاره به اینکه اساس و پایه ساختار نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم است، اظهار کرد: در طول تاریخ و در هیچ کجای کره خاکی جایی را پیدا نخواهید کرد که اساس نظامش را بر پایه مشارکت مردم گذاشته باشد و این مسئله به راحتی برای همه جهانیان قابل تحقیق است.

وی عنوان کرد: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز دموکراسی و رجوع به مردم برای تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از ارکان مهم تصمیم گیری در کشور هستند و این مهم اهمیت انتخابات پیش رو را دو چندان کرده است.

دهقان خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری زمینه ساز تقویت جایگاه و اقتدار کشور در عرصه جهانی است.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: کلیه افراد تاثیر گذار جامعه اعم از نخبگان، فرهیختگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، معتمدین، ریش سفیدان، علما شیعه و سنی، اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان و ... برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور باشکوه مردم در پای صندوق رای مسئولیت خطیر دارند.

وی افزود: کلیه بخشداران و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در بخش ها و روستاها زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را مهیا کرده اند.

دهقان تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط کلیه زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در یازده اسفندماه در سراسر منطقه لارستان بزرگ مهیا کرده است.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در پایان گفت: ان‌شاءلله روز جمعه همه با هم در شعب اخذ رای، با رأی خود دشمنان را ناامید و مایوس می‌کنیم.

در ادامه احمد دلاور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، با اشاره به اینکه 222 شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد 164 شعبه ثابت و 58 شعبه سیار است.

وی افزود: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات، به نسبت دوره قبل 17 شعبه بیشتر است.

وی ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این 5 شهرستان، شهرستان لارستان 106 شعبه شامل 82 شعبه ثابت و 24 شعبه سیار، شهرستان خنج 34 شعبه شامل 20 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار، شهرستان گراش 39 شعبه شامل 31 شعبه ثابت و 8 شعبه سیار ، شهرستان اوز 21 شعبه شامل 16 شعبه ثابت و 5 شعبه سیار و شهرستان جویم 22 شعبه شامل 15 شعبه ثابت و 7 شعبه سیارپیش بینی شده است.

در پایان گفتنی است سخنگوی ستاد انتخابات شهرستان در پایان نکاتی را به خبرنگاران گوشزد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.