سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

قدردانی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از عوامل مسابقه ایران و روسیه

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان طی پیامی از عوامل اجرایی و دست اندرکاران  برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه تشکر کرد.

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، متن پیام به شرح زیر است:

بدینوسیله بر خود لازم میدانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در اداره ورزش و جوانان لارستان را از همکاری و زحمات بی شائبه همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات فوتسال ایران و روسیه ما را همراهی کردند، ابراز نمایم.

از وزیر محترم ورزش و جوانان، رئیس محترم فدراسیون فوتبال، استانداری فارس، فرمانداری ویژه لارستان، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، ریاست محترم فوتبال لارستان. مسوولین ادارات و ارگان های لارستان، هیئت فوتبال استان فارس، کمیته های مختلف مسابقات و تمامی عزیزانی که باعث دلگرمی این حقیر و همکارانم در اداره ورزش و جوانان شدند تشکر ویژه دارم؛ مطمئنا با کمک مسوولین و تمامی دوستان و دست اندرکاران می توانیم از این پس با برگزاری رقابت های بین المللی و میزبانی اردوهای تیم ملی که حق مسلم جامعه ورزش لارستان است، این شهرستان را بیشتر و بیشتر به دنیا معرفی کنیم.

از تمامی عزیزانی که صادقانه و خاضعانه در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات ما را همراهی و همیاری کردند و تیم حفاظت فیزیکی و نیروهای محترم حراست و انتظامی و امنیتی،اورژانس که در ایجاد نظم و انضباط محیط برگزاری مسابقات همکاری لازم را با ما داشتند، کمال تشکر را دارم.

از مردم مهمان نواز و فهیم لارستان و همچنین رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری که با پوشش مطلوب و پخش مستقیم مسابقات، باعث معرفی لارستان بزرگ شدند نیز تشکر ویژه دارم.

از همکاران خدوم خودم در اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال لارستان که با تلاش خستگی ناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند، کمال امتنان را دارم.

و در آخر از تمامی عزیزانی که در برپایی این رویداد بزرگ ورزشی، خصوصا فرماندار ویژه لارستان جناب دکتر دهقان که در روزهای قبل و شروع برگزاری مسابقات تمام تلاش های خود را به کار گرفتند تا مسابقات به نحو مطلوب برگزار شود، تقدیر و تشکر می نمایم و امید است در راستای اجرای اهداف و اقدامات  شایسته در تقویم ورزش لارستان با همکاری هیئت های پرتلاش ورزشی شاهد رشد و شکوفایی ورزش لارستان باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.