چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

بررسی مشکلات روستای علی آباد با حضور فرماندار ویژه لارستان

فرماندار فرمانداری ویژه لاستان به روستای علی آباد بخش مرکزی رفت و به بررسی مسائل و مشکلات مردم این روستا پرداخت

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور داریوش دهقان فرمانداری فرمانداری ویژه لاستان، احمد دلاور معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان، مسائل و مشکلات مردم روستای روستای علی آباد بخش مرکزی لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای علی آباد، مسائل، مشکلات و درخواست های روستا را بیان کردند که مهمترین آن زمین چمن مصنوعی، تامین مخزن آب، بازسازی آموزشگاه های قدیمی ، آسفالت معابر، زیرسازی مسیر سیل، گازرسانی، احیا و مرمت قنات های حیدر آباد و هزاره، تعیین تکلیف اراضی ملی، آسفالت و اختصاص ویدئو پرژکتور درمدارس، اجرای طرح هادی و غیره بود.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست با بیان اینکه بزودی کار احداث چمن ورزشی مصنوعی روستا آغاز خواهد شد، گفت: در این خصوص مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

داریوش دهقان زیرسازی معابر و کوچه های روستای علی آباد را لازم دانست و خاطر نشان کرد: در این روستا 2 هزار متر مربع عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده که بنیاد مسکن لارستان می بایست از طریق قیر رایگان این معابر را آسفالت کند و برای این مهم 6 میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

وی همچنین برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای بازسازی برخی منازل قدیمی روستا نیز قول مساعد داد که پیگیری کند.

فرماندار سپس به مدارس حضرت معصومه(س)، تلاش و شادروان مردانگی روستای علی آباد رفت و با دانش آموزان و کادر این آموزشگاه ها دیدار و گفتگو کرد و به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت گفت و به بررسی مسائل و مشکلات این مدارس پرداخت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.