چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

برگزاری همایش ملی «تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند» در لارستان

دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند با حضور مهمانان برجسته علمی و صنعتی از سراسر کشور، صبح امروز( چهارشنبه) در لارستان آغاز به کار کرد.

به گزارش پسین جنوب به نقل از ایرنا، رییس مرکز آموزش عالی لارستان و رئیس همایش ملی «تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند» در مراسم افتتاحیه گفت: این اولین کنفرانس ملی در لارستان است که به صورت حضوری و در سطح ملی برگزار می شود و حضور شخصیت های برجسته در شهرستان به یافتن نقشه راهی برای توسعه کمک می کند.

عبدالکریم افروزه افزود: همایش های علمی عموما بستری مناسب برای تبادل و ارائه جدیدترین یافته ها و دستاورد ها و شناسایی نیاز روز صنعت توسط اندیشمندان و صاحب نظران است.

رئیس کنفرانس هدف از برگزاری این محفل علمی را نیز ارائه آخرین یافته ها و دستاورد ها در حوزه اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، کاربردهای سیستم های هوشمند در حوزه های مختلف مانند فناوری های هسته ای، نفت، رباتیک، پتروشیمی، علوم شناختی و دیگر حوزه ها برشمرد.

افروزه ادامه داد: علاوه بر آن ایجاد بستری برای تبادل نظر پژوهشگران و فعالان حوزه دیجیتال و سیستم های هوشمند در کنار عرضه دستاوردهای نوین محققان به مجامع علمی و صنعتی از طریق نمایشگاه جانبی از دیگر ماموریت های این کنفراس است.

وی عنوان کرد: خروجی این همایش می تواند مرجع ارزشمندی برای هدایت بهینه تصمیم گیری مدیریتی در سطوح مختلف صنعتی و آموزشی باشد.

افروزه در پایان با تشریح برنامه همایش در این دو روز به استقبال از سخنرانی ها اشاره و اعلام کرد که ظرفیت آنها تکمیل شده است.

این همایش در محل برج علم و فناوری لارستان ‌که به همت بنیاد خیریه هاشمی بنا شده و به عنوان یکی از زیرساخت های مهم برای فعالیت های علمی در این شهرستان است.

اولین دوره این همایش ملی در آذرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی مرکز آموزش عالی لارستان برگزار شده که به دلیل تقارن با همه گیری بیماری کرونا، به صورت مجازی بوده است.

دومین همایش ملی تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند با حضور مهمانان برجسته علمی و صنعتی از جمله معاون سازمان انرژی اتمی ایران، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، معاون شرکت فناوری های پیشرفته سازمان و رئیس کارگروه هوشمندسازی در روزهای پنج و ۶ اردیبهشت ماه سال جاری در لارستان در حال برگزاری است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.