سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

افتتاح اداره برق دهکویه با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس

با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق و مسوولین شهرستان اداره توزیع برق دهکویه افتتاح شد.

به گزارش پسین جنوب ، طی آیین با حضور حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس ، داریوش دهقان فرماندار ویژه ل ،  اردشیر مکاری بخشدار مرکزی ، دامن کشان رییس مدیریت برق لارستان ، اعضای شورای اسلامی دهکویه ، کورده ، بریز ، دنگز و جمعی از اهالی دهستان دهکویه اداره توزیع برق دهکویه افتتاح شد .

در این مراسم که در محل سالن خیریه شادروان بستگان برگزار شد ابتدا رنجبری رییس شورای اسلامی دهکویه به حضار خوش آمد گفت . در ادامه محمود بستگان از اعضای مجمع خیرین گزارشی از فعالیت های مجمع خیرین و روند تاسیس اداره برق دهکویه ارایه نمود.

سخنران بعدی مراسم فرماندار ویژه لارستان بود که گفت : پرچم برق در تمام نقاط لارستان بالاست . این موضوع به علت داشتن مدیر و کارکنانی شایسته است .

ایشان همچنین گفت : اتفاق تاسیس اداره برق دهکویه کار بزرگی بوده که انجام شده است . به عنوان مثال اگر به من بگویند برای یک طرح  می توانی 100 میلیارد تومان بودجه اعتبار بگیری ؟ می گویم پیگیری می کنم . احتمال هست . اما اگر بگویند می توانی  یک اداره ایجاد کنی ؟ می گویم واقعا کار سختی است . کار بزرگی که انجام شده خدایی دستمریزاد دارد چون واقعا کار سختی بوده .

دهقان در ادامه از مدیر عامل توزیع برق فارس درخواست کرد با توجه تاسیس اداره برق دهکویه چارت سازمانی این اداره مصوب شده و نیروی لازم برای آن تامین گردد . ایشان همچنین درخواست کرد که بستری فراهم شود تا اداره برق دهستان درز و سایبان نیز تاسیس گردد .

در ادامه فرماندار ویژه لارستان عبدالله ادیبان را به عنوان اولین رییس اداره توزیع برق دهکویه معرفی نمود .

آخرین سخنران مراسم مدیر عامل توزیع برق فارس بود که در ابتدای سخنانش گفت : خدا را شاکریم که در اعیاد شعبانیه این توفیق حاصل شد که شاهد این اتفاق فرخنده(تاسیس اداره برق) باشیم. همه می دانند که تصویب چارت سازمانی در شرایط کنونی کشور کار بسیار سختی است . اما من امروز به شما اهالی بانشاط و سخت کوش این مژده را می دهم که چارت سازمانی این اداره تصویب شده ، ولی با توجه به این که هیچ مجوزی برای استخدام نیروی جدید وجود ندارد ، انشاءالله در آینده نزدیک با گردشی که انجام خواهیم داشت نیروهای مورد نیاز اداره برق دهکویه تامین خواهد شد .

ایشان در ادامه خطاب اولین رییس اداره برق دهکویه گفت : با توجه به رضایت مردم از شما امیدواریم که به فعالت متعهدانه ، و جهادی خود به صورت شبانه روزی ادامه دهید .

در ادامه مراسم اداره توزیع برق دهکویه به صورت رسمی افتتاح گردید .

به میمنت افتتاح اداره برق  از طرف مجمع خیرین دهکویه یک دستگاه مزدا دو کابین به ارزش 600 میلیون تومان به این اداره اهدا شد .

گفتنی است ، دهکویه اولین شهر در استان فارس است که بدون این که مرکز بخش باشد اداره برق در آن تاسیس شده است .

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.