سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

تشکر وحید شمسایی از استقبال گرم مردم لارستان

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره بازی دوستانه با روسیه گفت: برای موفقیت و آمادگی هرجه بیشتر در بازی‌های رسمی به مصاف یکی از بهترین تیم ها می رویم.

به گزارش پسین جنوب ، وحید شمسایی در نشست خبری قبل از بازی های دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: همزمان بب سفر هیات دولت به فارس که پیشنهاد شد بازی های دوستانه تیم ملی ایران و روسیه در لار برگزار شود فقط از نواقص شنیده بودم اما خوشحالم از لحظه ای که به لار امدیم اینقدر محبت خالصانه و مهربانانه از مردم شهر لار دیدیم که پیش خودم می گویم چرا دو باری که برای جام رمضان دعوت شدیم به اینجا نیامدم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: خوشحال تر از این هستیم که خیل عظیمی از هواداران ورزش کمتر از یک ساعت بلیت مسابقه را به عشق کشورشان می خرند. ما باید برای آنها سر بگذاریم و نتیجه بگیریم.

ایشان درباره آخرین لیست  تیم ملی فوتسال ایران گفت: به خاطر شرایط تیم با ۱۶ بازیکن آمدیم و از آنها استفاده می کنیم. لژیونرهایی نظیر حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به دلیل مصدومیت نداریم. مهدی اسدشیر و امیرحسین داودی را نیز به دلیل آسیب دیدگی نداریم. این جزئی از ورزش است و توجیهی نمی کنیم. بقیه تیم هم حضوری قوی داشته و می دانند چه پیراهنی بر تن دارند.

شمسایی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی ایران گفت: اصغر حسن زاده از دل همان جوانگرایی در فوتسال ایران آمده است که افتخارآفرینی های زیادی داشته است. من هم باید تغییر اسم و سن و سال می دادم. هدفم این بود که زیر ۲۶ سال را بیاورم. تفکرم این است اگر در آسیایی اتفاقی رخ ندهد سه چهار بازیکن ۲۴ سال و چند بازیکن زیر ۲۶ سال با خود ببریم. ۵۵ تا ۶۵ درصد دنبال بازیکنان جوان هستیم تا آینده فوتسال را تامین کنیم.

مربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا حاضر است دوره های آموزش فوتسال برای جوانان لارستانی برگزار کند ؟ گفت :ما جزو لارستان و هر شهر دیگری از ایران هستیم چون ایرانی هستیم. قطعا هر کمکی از جانب من و اعضای تیم برآید برای پیشرفت فوتبال می کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: فوتسال همواره یکی از افتخارات فدراسیون فوتبال بوده است. همیشه مدال و مقام آورده است. از وزارت ورزش و فدراسیون می خواهیم در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام ملت ها و جام جهانی کمک همیشگی خود را ادامه دهند تا بتوانیم با بهترین شرایط آماده بازی ها شویم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.