يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

کشف 650 کیلو تریاک در بار ذرت

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 650 کیلو و 520 گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد.

به گزارش پسین جنوب به نقل از خبرگزاری فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز بیستم آذرماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همکاری سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت در حال انتقال یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت، موفق شدند کامیون حامل بار را شناسایی کرده و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون 650 کیلو و 520 گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.