يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

کلنگ زنی 49 واحد مسکن ملی دهکویه در دهه فجر

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و  شورای اسلامی ، جلسه شورای مسکن دهکویه به ریاست جناب آقای دلاور معاون عمرانی فرمانداری  و با حضور دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس ،شهرداری ،  شورای اسلامی شهر،  معاون مسکن و راه وشهرسازی  اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ریاست بنیاد مسکن  در محل شهرداری برگزار شد.

مجتبی حق بین "دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس؛ یکی از اهداف این دولت و نظام ساخت مسکن با فرهنگ ایرانی و اسلامی است، جایی که محل آرامش مردم باشد.

دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس" در این جلسه با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت سیزدهم موضوع مسکن می باشد افزود: تلاش امروز ما این است که مردم ثمره عملکرد یکساله را ببینند.

وی  در ادامه بیان داشت: امروز باید تلاش ما برای به ثمر رسیدن، این باشد که نقطه امید را در دل مردم روشن کنیم و با تلاش جدی تر و جهادی تر کار نهضت مسکن ملی مسکن انجام شود.با هدف مسکن، چند هدف دنبال خواهد شد که یکی از آنان ایجاد اشتغال است

ضمن آمادگی شهرداری جهت صدور پروانه ساختمانی، کلیه دستگاه های دیگر نیز با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

تدبیر ما این است که زمین به خود مردم واگذار تا کار ساخت را انجام دهند و از بسیج مهندسین هم می خواهیم که پای کار باشند و کمک دهند.

تسهیلگران در فرآیند صدور پروانه با شهرداری و بنیاد مسکن ارتباط و همکاری نمایند و مشکلات مربوط به نظارت و نظام مهندسی نیز با مسئولین استانی هماهنگ و مرتفع خواهد شد.

در  دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی، ۴۹ واحد(تک واحدی)  کلنگ زنی خواهد شد گفتنیر است تعداد ۱۵۳ نفر واجد شرایط شدند که ۴۹ نفر مراحل ثبت نام را کامل طی کردند لذاشهروندان اگر متقاضی  می باشند می توانند در سایت مسکن ملی حوزه لارستان که فعال هست ثبت نام نمایند و به محض ثبت نام به شورای اسلامی اطلاع دهند .زمین را طبق مصوبه شورای مسکن استان یکسال و نیم بصورت اجاره واگذار خواهیم کرد که بایستی ساخته شود و اگر این کار انجام نشود، از آنها سلب خواهد گردید.کار  ساخت  توسط مردم و نظارت با بنیاد مسکن می‌باشد و کار آماده سازی زمین برعهده اداره کل راه و شهرسازی است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.