يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

ارتقای شهرداری گراش به درجه 8

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، شهرداری گراش از سوی وزارت کشور و با ابلاغ دکتر وحیدی به دکتر ایمانیه استاندار فارس به درجه هشت ارتقا یافت.

این اقدام پس از پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و مسئولان شهری گراش از جمله شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر صورت گرفت که نماینده از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای سال جاری درخواست ارتقای شهرداری گراش به استانداری و وزارت کشور ارسال شد و از آن وزارتخانه خواسته شد تا طبق شاخص‌ها و شایستگی‌هایی که شهر گراش دارد، درجه این شهرداری ارتقا یابد.

در دیداری هم که روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ مهندس حسین‌زاده، مهندس حلیمی شهردار گراش، دکتر دانشور رئیس شورای شهر گراش و تعدادی از شهرداران حوزه انتخابیه با دکتر سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشتند، این درخواست بار دیگر مطرح شد.

گفتنی است؛ درجه شهرداری‌ها از عدد ۱ آغاز می‌شود و به عدد ۱۲ می‌رسد که مراکز استان‌ها ۱۱ و ۱۲ هستند. این درجه نشان‌دهنده موقعیت و اهمیت آن شهر است و در توسعه‌اش نقش مهمی دارد. در حوزه انتخابیه تنها شهرداری‌های گراش و لار دارای درجه هشت هستند و سایر شهرداری‌ها درجه‌شان بین ۱ تا هفت است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.