يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

چه طرح هایی بودجه در اختیار نماینده را دریافت می کنند؟

به گزارش پسین جنوب به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده، حسین‌زاده از اعتباراتی که با عنوان «بودجه در اختیار» برای توسعه حوزه انتخابیه در اختیار دارد با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه فارس و فرمانداران به طرح‌هایی در حوزه‌های عمران، راهسازی، آب و کشاورزی، آموزش و پرورش، فرهنگ، ورزش، بهداشت و درمان و امنیت اختصاص داد.

حوزه راهسازی:

۷ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان به جاده‌های چک‌چک، لار - گراش، دیگ‌اشکن، جویم - فرشته‌جان، سه‌راهی دامچه - خرده‌دره، بین مزارع گراش، باغان - کورده، زاهدمحمود - اوه، فداغ - خلیلی، ارد - مز و شماره ۲ صحرای باغ و گردنه‌های هیرم و اوز - کهنه تعلق گرفت.

طرح هادی روستاها :

۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی روستاهای «دشتی» و «دُرز» در لارستان، «خلیلی»، «کنگ‌ و ریشه»، «بشیرآباد» و «محمدزینا» در گراش، «فیشور»، «کهنه»، «قلات»، «هیرم» و «بیدشهر» در اوز و «بلغان»، «چغان» و «کاریان» در جویم و احداث دیوار حائل رودخانه پئت گراش تامین شد.

تامین اب آشامیدنی :

۴ میلیارد و ۹۱۴ و نیم میلیون تومان برای تامین آب آشامیدنی محمله، شهرک صنعتی خنج، گراش و روستاهای بریز، کورده، چاه‌نهر و شاه‌غیب در لارستان، بازسازی شبکه آب روستایی گراش و اوز، ترمیم قنات جلال‌آباد جویم و نوسازی و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی تعلق یافت.

طرح های ورزشی :

۴ میلیارد و ۸۳۶ و نیم میلیون تومان به تکمیل مجموعه‌های ورزشی کورده، تختی لار، براک، امام حسین (ع) عمادشهر و هفتوان، زمین‌های چمن مارمه و زاهدمحمود در لارستان و خنج، سالن‌ها و سوله‌های ورزشی بسیج در لارستان، خنج، گراش و اوز و توسعه و تعمیر فضاها و اماکن ورزشی گراش تعلق گرفت.

حوزه فرهنگی :

 ۳ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های لار و بنارویه، کانون پرورش فکری گراش، مجتمع فرهنگی گراش (پلاتو) ، حوزه‌های علمیه لار و گراش، خانه‌های عالم دهکویه، چاه‌طلا و جنگویه در لارستان و خنج و میراث فرهنگی گراش اختصاص پیدا کرد.

طرح های بهداشتی درمانی:

۲ میلیارد و ۷۵۷ و نیم میلیون تومان برای بیمارستان و هلال احمر گراش، مرکز جامع سلامت فداغ، مرکز بهداشتی ارد و خانه‌های بهداشت لاغر، جنگویه، گرمشت و چاه‌طوس در خنج تامین شد.

طرح های انتظامی :

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کلانتری‌های لارستان و گراش و تکمیل پایگاه علی بن ابیطالب (ع) گراش اختصاص پیدا کرد.

طرح های آموزشی :

 ۲۰۱ میلیون تومان برای تجهیز مدارس گراش و خنج تعلق گرفت.

گفتنی است این اعتبارات با پیشنهاد حسین‌زاده و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه فارس و فرمانداران حوزه انتخابیه تعیین شده که اختصاص نهایی آن مستلزم پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در شهرستان‌هاست.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.