يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

همایش پویش کودکان سایبری در لارستان

همایش پويش كودكان سايبري با حضوررئيس پليس فتا لارستان ، معاون پژوهشي وبرنامه ريزي اداره ، اعضاي شوراي مشورتي دوره تحصيلي ابتدايي( مديران مدارس ابتدايي دولتي و غيردولتي ) وتعدادي از كارشناسان ، معاونين و مديران مراكز ابتدایی و پيش دبستاني در محل مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد .

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان سروان كهدويي خطاب به جمع حاضر توصيه كرد: كودكان و نوجوانان خيلي سريع فناوري هاي جديد را ياد مي گيرند و با آن آشنا مي شوند. والدين سعي كنند اطلاعات خود را در مورد فضاي مجازي و فناوري هاي جديد به روز نگه دارند و حتما كودكان ِخود را درفضاي مجازي تنها نگذارند. وی ادامه داد به دليل اينكه امروزه محيط بازي، آموزشي و ارتباطي ِ كودكان از فضاي حقيقي به فضاي مجازي تغييركرده ، بطورطبيعي فرزندان دراين فضا با مشكلات متعددي مواجه خواهند شد. بنابر این بايد نحوه فرزند پروري ِ سايبري درخانواده ها شكل گيرد وتنها راه حل اين مشكل؛افزايش دانش سايبري خانواده ها و همراهي با فرزندشان در فضاي مجازي است.سروان كهدويي به صفحه كودك در سايت پليس فتا به آدرس: WWW.CyberPolce.ir  اشاره كرد و گفت: هموطنان گرامي بخصوص والدين و فرزندان گرامي مي توانند بامراجعه به صفحه مذكور وعضويت درآن ازآخرين اخبار و اطلاعات و همچنين آسيبها و تهديدات فضاي مجازي بركاربران مطلع شوند.

دراين جلسه ،مديران مدارس ديدگاه هاي خود را در زمينه فضاي مجازي، فرصتها و تهديدها و حضور موثر همكاراني از پليس فتا در جلسات انجمن اوليا ومربيان مدارس تأكيد نمودند.

جعفر حميدي معاون آموزش ابتدايي نیز در ابتداي جلسه گفت:اميدواريم كه با اجراي طرح پويش كودكان سايبري به اهدافي نظير ارتقاء سطح دانش و مهارت ِاستفاده مناسب و مؤثر از فضاي مجازي در خانواده ها و راهكارهاي اثربخش براي ايمن سازي فرزندان در اين فضا دست یابیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.