يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

قلب نوجوانی از احمد محمودی برای پیوند به پرواز در آمد

امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ قلب تسنیم یزدان پناه جهت پیوند، توسط بالگرد به شیراز منتقل شد.

به گزارش پسین جنوب به نقل از وبدا جهرم، عباس قیومی مدیر بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: روز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، تسنیم یزدان پناه دختر نوجوان ۱۵ ساله از روستای احمد محمودی شهرستان جویم بر اثر تصادف دچار ضربه ی مغزی می شود و به بیمارستان پیمانیه جهرم انتقال می یابد.

 وی افزود: این نوجوان جویمی توسط تیم جراحی بیمارستان پیمانیه، تحت ۲ عمل جراحی مغز قرار می گیرد. علی رغم تلاش های زیاد تیم درمان، این دختر نوجوان به کما رفته و متاسفانه دچار مرگ مغز می شود.

سهیلا سامانی مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در ادامه گفت: نگهداشت و مراقبت های ویژه این بیمار در بخش آی سی یو پیمانیه صورت گرفت. با رضایت خانواده، تسنیم امروز جهت برداشت اعضا به اتاق عمل پیمانیه منتقل شد و تحت عمل برداشت عضو قرار گرفت.  برداشت قلب این فرشته نوجوان به دلیل حساسیت زیاد، زود تر از دیگر اعضا، توسط دکتر شفیعی جراح قلب اعزامی از شیراز انجام شد و توسط بالگرد سپاه به بیمارستان پیوند شیراز انتقال یافت.

وی بیان کرد: کلیه، کبد و پانکراس از دیگر اعضای این بیمار بود که برای اهدا به بیماران نیازمند برداشته شد و بیمارستان پیوند عضو شیراز انتقال یافت.

سامانی از همکاری سپاه پاسداران  و هماهنگی های انجام شده توسط تیم اورژانس ۱۱۵ دانشگاه که باعث شد عملیات انتقال در کم ترین زمان ممکن انجام شود، تشکر کرد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن آرزوی صبر و شکیبایی، عروج این نوگل تازه درگذشته را به خانواده محترم و داغدارش تسلیت و تعزیت عرض نموده اقدام ارزشمند ایشان در رضایت به اهدای اعضای فرزند دلبندشان را ارج می نهد.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.