يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

بازدید فرماندار ویژه لارستان از آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان باهدف آشنایی با فعالیت های آموزشی آموزشکده فنی و حرفه ای  لارستان و بررسی مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی به همراه تنی چند از روسای ادارات شهرستان از این آموزشکده بازدید کرد.

فرماندار و هیأت همراه ابتدا از بخش های مختلف این آموزشکده مجموعه اداری، آموزشی و خوابگاهی بازدید کرد.

داریوش دهقان در ادامه با رییس و کارکنان این آموزشکده نشستی را ترتیب داد.

 در این نشست قدرت اله یادگاری فرد رییس آموزشکده ضمن خوش آمدگویی به فرماندار و هیأت همراه به بیان تاریخچه آموزشکده، گزارش عملکرد و پتانسیل های موجود پرداخت.

وی گفت: هم اکنون 236 دانشجو در این آموزشکده در رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، کامپیوتر و حسابداری (کاردانی و کارشناسی) مشغول به تحصیل هستند.

 وی مشکلات آموزشکده را کمبود نیرو و اعتبارات عمرانی دانست و اعلام داشت: اعتبارات جذب شده با اولویت تعمیرات خوابگاه، تجهیز کارگاه و آزمایشگاه هزینه شده و به دلیل بافت قدیمی ساختمان ها لازم است اعتبارات بیشتری به این آموزشکده تخصیص یابد تا محیط دانشگاه یک محیط دانشگاهی و با نشاط باشد.

دهقان فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از رییس و کارکنان این آموزشکده اظهار کرد: کشور ایران اسلامی از لحاظ علمی پیشرفته است و دانشگاه های فنی هم با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر می تواند باعث پیشرفت کشور شود .

وی همچنین قول ایجاد چمن مصنوعی با توجه به فضای موجود در آموزشکده با هدف زیبا سازی محیط دانشگاه و ترویج ورزش و استفاده دانشجویان و جوانان، و پیگیری لازم جهت تکمیل و اتمام خوابگاه شماره ۲ خیر ساز را هم داد .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.