يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

دیدار رییس هیئت کشتی لارستان با رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و قهرمان جهان و المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست، مسوول هیئت کشتی لارستان گزارشی از مهم ترین عملکردهای این هیئت را ارائه داد و خواستار حضور رئیس فدراسیون کشتی در لار شد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ویژه ای به قهرمانان کشتی لارستان دارد، گفت: تمام دغدغه من پیشرفت کشتی لارستان و قهرمان پروری است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

مسوول هیئت کشتی لارستان میزبانی رقابت های کشوری و بین المللی، اردوهای تیم ملی، دوره های داوری و مربیگری و حضور تیم لارستان در لیگ برتر کشور را از مهم ترین برنامه های این هیئت دانست و تصریح کرد: امیدواریم با کمک اداره ورزش و جوانان لارستان، هیئت کشتی فارس، فدراسیون کشتی و دیگر مسوولان، بتوانیم کشتی لارستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

در ادامه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه هیئت کشتی لارستان مسوولیت پذیر و دلسوز ورزش کشتی است، ابراز داشت: ریشه اصلی پیشرفت یک کشتی گیر در شهرستان ها، وجود مربی خوب و فعال است.

وی با اشاره به اینکه پرورش مربیان باید در دستور کار هیئت کشتی شهرستان ها قرار گیرد، گفت: بهترین کشتی گیران ایران در باشگاه های کشتی زیر نظر مربیان شهرستان ها ساخته شده اند و اردوی تیم ملی جنبه آمادگی دارد.

 رئیس فدراسیون کشتی ایران در پایان از اعزام مربیان تیم ملی به شهرستان لار خبر داد و افزود: هز زمان که هیئت کشتی لارستان تقاضا کند نسبت به اعزام مربیان تیم ملی به این شهرستان اقدام می کنیم.

در پایان داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان تابلو فرشی که تصویر مدال طلای علیرضا دبیر در پیکارهای المپیک 2000 سیدنی بر روی آن چاپ شده بود را به عنوان یادبود به رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.