دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه عترت جویم

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در آموزشگاه عترت شهر جویم برگزار شد.

به گزارش پسین جنوب به نقل از جویم نیوز، در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور معاون و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار،خانواده معظم شهدا، بخشدار هرم، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، فرهنگیان و دانش آموزان ورزشکار، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درآموزشگاه عترت شهر جویم برگزار شد.

در این مراسم جعفر معماری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم در مورد هدف از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای گفت :

هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، ایجاد شور-نشاط و پویایی در بین دانش آموزان است و امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه هایی از این قبیل، دانش آموزان را با فرهنگ ورزش آشنا سازیم.

سخنران بعدی مراسم نعمت اله اکبری نژاد فرماندار جویم بود که گفت :

امروز نظام آموزشی به سمت و سویی می رود که بیشتر به بُعد انسانی و رو به کمال بودن جامعه می پردازد.

با توجه به نزدیکی یوم الله ۱۳ آبان، انتطار داریم دانش آموزان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی به دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی نشان دهند که نمی توانند به اهداف شوم خود برسند و حضور گسترده نشان از بصیرت و بینش الهی است.

این روزها دشمن در تلاش است با یک بهانه کوچک به نظام اسلامی ایران خدشه وارد کند اما دانش آموزان با حفظ وحدت و بصیرت خود، بایستی از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی محافظت کنند.

سومین سخنران مراسم سید کاظم حسینی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گه گفت :

 یکی از نکات مهم جهت سعادت زندگی، موضوع سلامت است؛  سلامت جسم و روح که مثلت سلامتی دارای سه ضلع تغذیه خوب، بهداشت و ورزش می باشد.

شادابی و نشاط دانش آموزان نیازمند تجهیزات، فضا و نیروی انسانی با انگیزه و دانش است که مسئولین ورزشی می توانند با کمترین امکانات این موضوع مهم را دنبال کنند.

مسئولین می توانند در مدارس فضاهای ورزشی ایجاد کنند از قبیل نصب چمن مصنوعی تا دانش آموزان بتوانند به مقوله ورزش بپردازند و به ویژه در مناسبت های ایام سال، برنامه های ورزشی انجام گردد.

برای انجام هرکاری بایستی به اقتصاد آن فکر کنیم و اقتصاد ورزش این است که طبق بخشنامه کانون های ورزشی، جهت استعدادیابی دانش آموزان فضاهای ورزشی ایجاد شود.

در پایان، اتاق ورزش آموزشگاه عترت با حضور مسئولین افتتاح گردید.

اجرای حرکات ورزشی توسط دانش آموزان ورزشکار، سرود، قرائت سوگندنامه و تقدیر از مدال آوران ورزشی و برندگان مسابقه دو میدانی از جمله برنامه های این المپیاد ورزشی بود.

گفتنی است؛ این برنامه با عنوان یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه، به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و با همکاری انجمن های ورزشی-بسیج دانش آموزی مدارس و مشارکت خانواده ها برگزار گردید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.