يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

لارستان میزبان قدرت های فوتسال جهان

دیدار دوستانه دو قدرت برتر فوتسال جهان یعنی ایران و روسیه در شهر لار برگزار می گردد .

به گزارش پسین جنوب ، دیدار دوستانه تیم های فوتسال  ایران رده ششم و روسیه رده پنجم رنگبنگ جهانی به میزبانی لارستان در روزهای 27 و 28 آذر در ورزشگاه طوبی(منیری) شهر لار بر گزار می گردد .

در ادامه به بازتاب این خبر در خبرگزاری های ملی می پردازیم :

خبرگزاری ایرنا :

روند آماده‌سازی لار برای میزبانی از بازی دوستانه ایران و روسیه در حال انجام است

رئیس کمیته فوتسال گفت: روند مربوط به میزبانی از تیم ملی روسیه به بهترین شکل در حال انجام است.

احسان اصولی امروز در مورد بازدید اخیر از شهرستان لار برای برگزاری دو مسابقه دوستان تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه، عنوان کرد: خوشبختانه روند مربوط به میزبانی این مسابقات به بهترین شکل در حال انجام است. تا به امروز سه جلسه مربوط به برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال مقابل روسیه برگزار شده است. در بازدید از لار، اقدامات مناسب و جالب توجه پیرامون مجموعه روند آماده‌سازی ملاحظه شد. جلساتی هم با فرماندار محترم داشتیم و در ادامه با سایر عوامل هم جلساتی برگزار شد.

معاون فرماندار لارستان: آماده برگزاری بازی فوتسال ایران و روسیه هستیم

احمد علمدار، در یک نشست خبری افزود: اقدامات و پیگیری‌های بسیاری برای برگزاری این بازی انجام شد و فرماندار ویژه لارستان برای این منظور دیدارهایی با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در تهران داشته است.

وی، مجتمع ورزشی طوبی را محل برگزاری این بازی دوستانه دانست و ادامه داد: در تاریخ فوتبال کشورمان سابقه نداشته که میزبانی یک بازی بین‌المللی به یک شهرستان داده شود و این اتفاق بی سابقه است.

او اظهار کرد: برای هماهنگی برگزاری هرچه بهتر این بازی، هشت کمیته اعم از تشریفات، پزشکی، فرهنگی و روابط عمومی، مربیان و داوران، بین الملل، مالی، بانوان و بازاریابی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی فرمانداری لارستان گفت: علاوه بر پیش بینی محل اسکان اعضای هر دو تیم، هماهنگی های لازم برای پذیرایی از بازیکنان و کادر فنی دو تیم انجام شده و هتل جهانگردی در کنار یک هتل آپارتمان دیگر آماده ارائه بهترین خدمات رفاهی به این دو تیم هستند.

خبرگزاری فارس :

لارستان در حال تبدیل شدن  به قطب ورزشی

مسئول اداره ورزش و جوانان لارستان با تأکید بر تبدیل لارستان به یک قطب ورزشی اظهار داشت: لارستان تبدیل به یک قطب ورزشی شده است، علاوه براینکه در هفته پایانی آذرماه شاهد حضور تیم های روسیه و ایران در شهرستان هستیم، چند رویداد ورزشی طی این هفته و هفته آینده نیز برگزار خواهد شد.

محمد حسن طیبی با اشاره به برگزاری چند رویدادِ ورزشیِ دیگر در سطح ملی به میزبانی لارستان گفت: امروز ۱۵۰ بدمینتون کار از ۲۰ استان  کشور وارد لارستان می شوند و در قالب یک رنکینگ کشوری به مدت ۳ روز  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هفته آینده مجددأ ۱۵۰ ورزشکارِ خانم از ۱۸ استان در رشته بدمینتون به لارستان وارد می شوند و به رقابت می پردازند. در هفته پایانی آذر و اوایل دی ماه تیم هندبال آقایان در لارستان حضور خواهند یافت.

وی گفت: دستاورد این مسابقات برای لارستان معرفی لارستان در سطح جهانی است و لارستان بستری برای ورزش ها و حضور فدراسیون های مختلف خواهد شد.

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از هزینه بازی‌ها (داوران و تیم‌ها) را فدراسیون فوتبال تامین می‌کند. فروش بلیت بازی‌ها، جذب اسپانسر و بازاریابی را به لار سپرده‌اند؛ فروش بلیت از طریق سایت صورت می‌گیرد و بلیت رایگان نداریم؛ سعی می‌کنیم فدراسیون فوتبال را راضی کنیم که در تبلیغات بازی‌ها، نمادی از لار نیز باشد.

ایشان افزود : حضور بانوان در این بازی‌ها آزاد است.

این مسابقات در سطح بین المللی است

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات فوتسال ایران و روسیه گفت: مسابقات پیش رو در سطح بین المللی و فرامنطقه ای است که باید این رویداد ارزشمند را بسیار ارج نهیم، رسانه ها باید با دیدگاه بین المللی به این مسئله نگاه کنند، اولین توقع ما این است که به عنوان یک حامی در کنار برگزار کنندگان این رویداد باشند.

حسینی فر افزود: برای پوشش مسابقات کشوری، ملی و بین المللی هیچ خبرنگاری اجازه گردش در دور زمین را ندارد و جایگاه های استقرار مشخص خواهد شد، به دوربین و لنز نیاز پیدا خواهید کرد که شایسته است از اینک به فکر این مسئله باشید.خبرنگاران از سطح کشور نیز احتمال حضور در این مسابقات را و برای پوشش خبری خواهند داشت.

ایسنا :

مهیاسازی زیرساخت‌های اقامتی لار برای میزبانی مسابقه فوتسال ایران و روسیه

https://www.isna.ir/news/1402090805617

باشگاه خبرنگاران جوان :

آمادگی لار برای برگزاری بازی فوتسال ایران و روسیه

https://www.yjc.ir/fa/news/8608926

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.