يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

نماینده جنوب فارس : دولت در حال جراحی اقتصادی است؛ همه به دولت کمک کنند

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اقتصاد جهان در حال خروج از بدترین رکود اقتصادی پس از بحران در دهه ۱۹۳۰ می‌باشد. امروزه تامین منافع ملی در گرو نقش‌آفرینی‌های بین‌المللی و شناخت ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی و انرژی در دنیاست.

دولت در حال جراحی اقتصادی است؛ همه به دولت کمک کنند

حسین‌زاده در بخش دوم سخنان خود در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس گفت: رئیس جمهور محترم آبروی خود را برای اصلاح اقتصاد بیمار کشور به میدان آورده است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی برای برقراری عدالت در توزیع ثروت و حمایت از اقشار مستضعف جامعه عزم خود را جزم کرده است.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: باز توزیع یارانه‌ها یک جراحی اقتصادی است و همه دستگاه‌ها و نهادها و مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز لازم است به میدان جهاد تببین قدم بگذارند و به یاری این سید مظلوم و مقتدر بپردازند تا کشور به سرمنزل مقصود و اهداف متعالی انقلاب اسلامی رسانده شود.

وی خاطرنشان کرد: البته وظیفه می‌دانم به عنوان نماینده مردم پنج شهرستان جنوب فارس اعلام کنم که معیشت مردم خط قرمز دولت و مجلس است و همه باید مراقبت کنیم تا مردم عزیزمان دچار آسیب نشوند.

حسین‌زاده در پایان تاکید کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور زیبنده نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی نیست و لازم است اقدامات جهادی صورت بگیرد.

تشکر نماینده از دولت فعلی و سابق بابت ارتقای «جویم»

«جویم» کهن‌ترین بخش ایران پس از ۸۴ سال انتظار به شهرستان ارتقا پیدا کرد و موجی از خوشحالی و اعتماد را در مردم باصفای سرزمینم به وجود آورد.

وی ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های دلسوزانه آیت‌الله علوی عضو مجلس خبرگان رهبری و بزرگمرد عرصه خدمت از دیار برکه‌های امید و تلاش قدردانی کنم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین به صورت ویژه از آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم و مردمی که صادقانه برای تحقق این امر یاری کردند، کمال تشکر دارم. از معاون اول رئیس‌جمهور، هیات وزیران به ویژه دکتر وحیدی، وزارت کشور، دکتر ایمانیه و استانداری فارس نیز قدردانی می‌کنم. از ریاست مجلس و هیات رئیسه هم که همکاری داشتند، تشکر می‌کنم. از مسئولان استانی و محلی و مردم نیز تشکر می‌کنم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی همچنین از تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: سپاسگزارم تلاش‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه شاهد ارتقای بیرم، بنارویه، عمادشهر، فداغ، خلیلی، بیدشهر، کورده خنج، بیغرد، فیشور و درز و سایبان باشیم و با همت والای مسئولان مردمی ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان نوپای «جویم» مستقر شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.