يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

معارفه بخشداران هرم و مرکزی شهرستان جویم

 در  دومین جلسه شورای اداری شهرستان جویم، رامین آروین بعنوان بخشدار بخش مرکزی جویم و عادل محمدی جهت مسئولیت بخشداری هرم معرفی شدند.

به گزارش پسین جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری جویم، جلسه شورای اداری شهرستان جهت معارفه بخشداران هرم و بخش مرکزی با حضور فرماندار،ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و شیعه، مسئولین ادارات شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشدار و شورای اسلامی بنارویه در سالن ورزشی زنده یاد حسن پور بلغان برگزار شد.

در این جلسه نعمت اله اکبری نژاد فرماندار جویم گفت : خدا را شاکریم که بخش کهن جویم به حق خود رسید و ارتقا یافت و تحقق این امر مهم از  برکات نظام جمهوری اسلامی می باشد.

نظام جمهوری اسلامی در طول عمر بابرکت خود موانع و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و حتی برخی دولت ها نیز طی این سالها آب در آسیاب دشمن ریخته اند که فشارهای سنگینی در برابر نظام به وجود آمده است.

۸سال جنگ تحمیلی، فشارهای نظامی و فرهنگی و اکنون نیز به گفته مقام معظم رهبری راه اندازی جنگ ترکیبی توسط دشمن از لحاظ اقتصادی-فرهنگی است، چرا که دشمن نتوانسته از طریق نظامی وارد شود.

دولت انقلابی سیزدهم در تلاش است که مردم را از فقر اقتصادی نجات دهد و تمام توان خود را جهت معیشت مردم بکار می برد و اقدامات خوبی از جمله راه اندازی مسکن ملی-ساماندهی یارانه ها و کنترل تورم انجام داده است.

وجود نماینده ای مانند مهندس حسین زاده در منطقه باعث رشد و ترقی خواهد شد،چرا که در تهران جهت دیدار فرمانداران با مسئولین کشوری پیگیری های زیادی نموده و جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار جویم در ادامه تاکید کرد :

  • مدیران ادارات شهرستان با مدیران کل در مرکز استان جهت ارتقای اداره خود مکاتبه و پیگیری نمایند.
  • حمایت از سرمایه گذاران و تولید باید در اولویت باشد و تمامی مسئولین همکاری کنند تا اشتغالزایی ایجاد شود.
  • تمامی ادارات شهرستان باید به شبکه دولت وصل شوند و به جد پیگیری نمایند.
  • روسای ادارات بایستی در جلسات شورای اداری شهرستان گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.
  • تمامی ادارات با هیئت های مذهبی جهت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همکاری داشته باشند.
  • شعبه پست بانک جویم نیاز به حمایت دارد که ان شاالله با همکاری مسئولین ادارات باعث بالارفتن راندمان مالی گردد.
  • ادارات برای بالابردن سرعت اینترنت خود با مراجعه به مخابرات جهت خرید خط(vdsl) اقدام نمایند.

پیش از این نیز ائمه جمعه جویم و بلغان و همچنین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، طی سخنانی در خصوص ایجاد وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع تاکید کردند.

در ادامه با حکم استاندار فارس، رامین آروین بعنوان بخشدار بخش مرکزی و عادل محمدی بعنوان اولین بخشدار هرم با مرکزیت بلغان معرفی شدند.

در پایان،بخشداران معرفی شده از اعتماد مسئولین و مردم ابراز خرسندی و همکاری خود را جهت پیشرفت و توسعه بخش های هرم و مرکزی اعلام نمودند.

گفتنی است ؛ رامین آروین متولد ۱۳۶۰ اهل لار، دارای کارشناسی ارشد  مدیریت دولتی با سابقه کار در فرمانداری لارستان و استانداری فارس و عادل محمدی متولد ۱۳۶۵ روستای دامچه از توابع بخش بنارویه لارستان،دارای مدرک مهندسی عمران و سابقه کار در بخشداری بنارویه می باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.