يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

تقدیر از کارمندان نمونه لارستان

به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان لارستان تجلیل شد .

 به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت هفته دولت در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاونین وی، سید رحیم روان بین رئیس دادگستری، ابراهیمی دادستان شهرستان، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی، سرهنگ هوشمندی فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس، مکاری جانشین سپاه ناحیه لارستان، اعضای شورای تامین، مسئولین، بخشداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر و بخش در سالن شهید نوبخت برگزار شد، از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان و جمعی از دهیاران نمونه منطقه لارستان بزرگ تجلیل شد.

در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت گفت: خدمات دولت شهید رجایی در مدت خدمت کوتاه همچنان ماندگار است.

وی تاکید کرد: هفته دولت همواره ظرفیتی برای تجلیل از شهیدان مخلصی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی با برخورداری از صفات بارزی چون تواضع، اخلاص، عشق به مردم و خدمتگزاری به آنان را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند و لحظه لحظۀ عمر نه چندان طولانی مسئولیتی ولی بسیار بابرکت خود را در راه اسلام، انقلاب و مردم به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

رییس جلسه شورای اداری لارستان تصریح کرد: گرامیداشت هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار را به دنبال خواهد داشت و چه زیبا و مسئولانه است که مدیران با تعهد و پای‌بندی کامل به راه شهیدان رجایی و باهنر به خدمتگزاری بپردازند.

وی ادامه داد: مسئولین باید بدانند بزرگترین ارزش و افتخار در جمهوری اسلامی خدمت صادقانه به مردم و ایجاد آرامش در جامعه برای کسب رضای خداوند متعال است.

داریوش دهقان با تاکید بر اینکه هر کس برای خدا کاری انجام دهد ماندگار است،گفت: همواره باید در کارها اخلاص و خدا را در نظر بگیریم و اگر بخواهیم سرمایه‌ای برای عالم برزخ داشته باشیم باید اخلاص را راعایت کنیم.

در این جلسه امام جمعه لارستان و معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان هم توصیه ها و نکات لازم را خدمت مدیران ادارات شهرستان بیان کردند.

در ادامه تعدادی از کارمندان نمونه نیز به بیان خاطراتی از زمان خدمت خود پرداختند.

 در پایان نیز با لوح سپاس و هدایایی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان لارستان تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.