يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

حسین زاده خواستار شد : اقدام عاجل برای ارتقای بیرم به شهرستان

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین‌زاده صبح امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ بیان داشت: اگرچه قلب هر انسان آزرده‌ای از شنیدن فاجعه‌ی عظیم حرم شاهچراغ (ع) به درد آمد اما خروش میلیونی ملت بصیر، هوشیار و بیدار با وحدت و همدلی همبستگی خود را در تشییع پیکر این شهدا در شیراز و مشهد و جای‌جای میهن عزیزم ایران و همچنین در روز ۱۳ آبان تحت لوای جمهوری اسلامی با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: فصل، فصل وحدت و همدلی و مهربانی و ایثار و گذشت است و همه با هم می‌بایست آیه‌ی وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا را معنا کنیم و به نوجوانان و جوانان بهای بیشتری دهیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه‌ی امنیت در کشور  و استان فارس و از فرمانده انتظامی، مدیر کل اطلاعات، رئیس سازمان اطلاعات سپاه فارس، فرمانده سپاه فجر و مدیرکل دادگستری این استان تقدیر کرد.

وی همچنین از تلاش‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس و آیت‌الله دژکام نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی شیراز قدردانی کرد.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر کشور به حادثه شهادت دو مدافع امنیت در شهر بیرم اشاره کرد و بیان داشت: در سحرگاه روز جمعه ۲۲ مهر روز اخلاق و مهرورزی و میلاد حضرت ختمی مرتبت (ص) خبر شهادت شهید جنگجو و شهید عرفانی‌نیا بسیجی و طلبه‌ی شهید، حافظ کل قرآن در بیرم لارستان فارس دل صدها هزار نفر از مردم را به درد آورد که سیل خروشان و جمعیت عظیم مردم در وداع با پیکر این دو شهید صحنه‌ی زییای دیگری را در تاریخ بیرم رقم زد.

وی ادامه داد: بخش بیرم لارستان با مردمان صبور و قرآنی که در ایام بحران سیل که تلخی زندگی و سختی مشکلات بار دیگر بر این مردم شریف چهره نشان داد و تشکر می‌کنم از هلال احمر و وزیر محترم کشور که از نزدیک بازدید داشتند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی درخواست ارتقای سیاسی بخش بیرم را عنوان کرد و بیان داشت: رسالت این دو شهید ارتقای بخش بیرم بود و خوشحالی مردم نظیر آنچه در جویم مشاهده فرمودید از رئیس‌جمهور و وزیر محترم کشور خواهشمندم نسبت به ارتقاء بخش به شهرستان بیرم اقدام عاجل نمایند.

حسین‌زاده همچنین مطرح کرد: درخواست دیگر تسریع در ماده‌ی ۲۳ آبرسانی به ۶ بخش جنوبی فارس شامل صحرای باغ، بیرم، بخش مرکزی گراش، خیرگو، علامرودشت و چاه‌ورز و شروع آن است. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در پایان سخنانش ضمن تشکر از وزیر نفت، معاونین و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در موفقیت‌های اخیر به ویژه در حوزه دیپلماسی انرژی، درخواست کرد تا در اکتشاف چاه گازی «بیرم ۱» تسریع صورت بگیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.