يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

جلسه شورای اداری لارستان با محوریت جهاد تبیین

به گزارش پسین جنوب ، جلسه شورای اداری لارستان با حضور ابراهیم بیانی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان فارس ، امام جمعه ، فرماندار و مسوولین ادارات  در روز چهارشنبه 14 دی ماه در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد با محوریت جهاد تبیین برگزار شد .

اولین سخنران این جلسه سید مختار موسوی امام جمعه لار بود که گفت : جهاد تبیین یک واجب فوری است .جمهوریِ اسلامی، آزادی را به معنای واقعی ایجاد کرد. اما اگر امروز برخی طلبکار شده اند به این دلیل است که ما برای مردم بیان نکرده‌ایم که جمهوری اسلامی چه دستاوردهایی داشته‌ا است.

ایشان افزود در جهاد تبیین باید دانشجویان و دانش آموزان جامعه هدف ما باشند . برای این کارحتی باید از فرزندان خود در خانه شروع کنیم .

سخنران دوم جلسه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان بود که گفت : جمهوری اسلامی تعریف جدیدی از کدخدا ارایه داد.

ایشان در ادامه در تفاوت کدخدای طاغوتی و انقلابی گفت : ما دو نوع کدخدا داریم: کدخدای طاغوتی و کدخدای انقلابی. کدخدای طاغوتی مسئول اجرای سیاست‌های خان و شاه بود، اما کدخدای انقلابی با رفتار و گفتارش مسئول اجرای دستورات الهی است. آن زمان اگر کسی می‌خواست عزیز شود باید سراغ کدخدا می‌رفت، اما امروز اگر کسی می‌خواهد عزیز شود باید حتما به خانواده شهدا و ایثارگران سر بزند. دشمن تلاش می‌کند که ارزش‌های انقلاب را جا‌به‌جا و رفاه‌طلبی را جایگزین شهادت‌طلبی کند، وقتی دشمن ارزش‌ها را جا‌به‌جا کرد کدخدای طاغوتی، خود به خود، جایگزین کدخدای انقلابی خواهد شد.

سخنران اصلی این جلسه مدیر کل بنیاد شهید استان فارس بود که گفت :  در مورد جهاد تبیین گفته می شود باید برای بچه ها مسایل تبیین شود؛ اما متاسفانه باید گفت ، بزرگانمان هم خیلی از مسایل را نمی دانند . از مسوولین گرفته تا برخی از مردم عادی ، برخی نیز نمی خواهند بدانند  در مسایل اخیروقتی ندای «اَینَ عمار» آقا بلند بود ، برخی از بزرگان سکوت اختیار کردند . و وقتی به آن ها گفته شد شما هم موضعی بگیرید دچار شبهه و تردید شده وگفتند : چند روز دیگر صبر کنید تا ببینیم وضعیت انقلاب چه می شود .

بیانی در ادامه گفت : در استان فارس 14 هزار شهید ، 42 هزار جانباز و 2300 آزاده داریم که همه ما مدیون آن ها هستیم .ما جانبازی داریم که در 17 سالگی از ناحیه گردن قطع نخاع شده ، الان 35 سال است که روی تخت خوابیده و به سقف نگاه می کند . ما جانبازی داریم که باید ماهی 6هزار قرص مصرف کند یعنی روزی سه نوبت و هر نوبت 70 قرص . اما برخی در کمال ناسپاسی می گویند هرچه امکانات است مال اینهاست . این ها را برای این می گویم که ، برای هر پایه صندلی که من و شمای مسوول روی آن نشسته ایم چندین شهید داده ایم . به خاطر امنیتی که این ها ایجاد کرده اند ما شده ایم مسوول . اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق نمی جنگیدند الان ما در همین شهر لار باید با داعش می جنگیدیم آن ها از شیعه حقد و کینه داشتند که اگر دستشان به ما می رسید معلوم نبود چه بلایی سر ما می آوردند  . باید قدر این ایثارگران را بدانیم نکند یکی از آن ها برای کاری به ما مراجعه کند و سرگردان بماند که اگر از این ها غفلت کنیم دچار عقوبت می شویم . مسوول هیچ شانی جز خدمتگزاری ندارد او برای مردم مسوول است نه برای خودش . باید به گونه ای به مردم خدمت کنیم که اگر تمام شد پشیمان نباشیم .

ایشان افزود : اگر نتوانیم مشکلات را حل کنیم متهم می شویم که اسلام و انقلاب ناکارآمد است . اسلام ناکار آمد نیست بلکه دیدگاه غربگرایانه است که ناکار آمد است . آن ها باور ندارند که ما می توانیم تا جایی که می گویند ما آفتابه را هم نمی توانیم بسازیم. کسی که نگاه جهادی ، انقلابی و بسیجی داشت ماهواره را ساخت . مدیریت غربگرا نمی گذارد خودرو با کیفیت و ارزان به دست مردم برسد آن ها چنبره زده اند بر صدها هزار میلیاردی که در این صنعت وجود دارد اگر وارداتی هم اتفاق بیفتد باز سودش به همین ها می رسد .

این مقام مسوول با اشاره به توطعه های دشمن در چند ساله اخیر در مورد اغتشاشات اخیر گفت : دشمن از ماجرای «مهسا امینی» به عنوان یک عامل شتاب‌دهنده استفاده کرد، سلبریتی‌ها، فاحشه‌ها و اراذل و اوباش را وسط آورد و گفتند که این دفعه می‌خواهیم انقلاب زنان و بعد هم انقلاب جنسی راه بیندازیم.. باید به این ها که شعار زن زندگی و آزادی دادند ، بگوییم این شعار مال ماست . به عنوان مثال در حدیث کساء وقتی که خداوند تعریف و تمجید می کرد از اهل بیتی که در زیر عبا بودند ، فرشتگان گفتند : مگر اینها کیستند ؟ خداوند گفت : «هُم فاطمه واَبوها» یعنی فاطمه و پدرش و همسرش و فرزندانش . اسلام به زن شان واقعی داد آن ها که نگاه جنسی ، کالایی و تجاری به زن دارند تا زمانی که زیبایی دارد از او استفاده می کنند بعد که زیبایی اش را از دست داد او را دور می اندازند. بعد این ها برای دختران ما بحث آزادی را مطرح می کنند. برخی فکر می کنند اگر حجابشان را بردارند آزاد شده اند ، این گونه نیست بلکه اول بردگی آن هاست .

مدیر کل بنیاد شهید فارس در پایان گفت : در حوادث اخیر دشمن بسیار کار کرده بود و مطمئن بود که جمهوری اسلامی دی ماه خود را نخواهد دید برخی نیز که بنده شکم هستند گفتند : اگر ایران توانست دوام بیاورد ما رژیم غذایی خود را عوض می کنیم . باید به آنها بگوییم انقلاب ادامه خواهد داشت و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد و این انقلاب به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد .

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.