يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

تجدید میثاق اهالی دهکویه با آرمان های انقلاب

به گزارش پسین جنوب ، همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اهالی فهیم دهکویه با شرکت در راه پیمایی با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند .

این راهپیمایی با حضور مکاری بخشدار مرکزی لارستان و جانشین حوزه مقاومت شهید عفیفه از مسجد حضرت اباالفضل (ع) آغاز و در محل گلزار شهدا پایان یافت .

در این مراسم حجت الاسلام حیدری روحانی مستقر دهکویه طی سخنانی گفت : امروز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمده ایم . پیروزی که باعث شد ما بر باطل غلبه کنیم . وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مردم طعم عدالت و آزادی را چشیدند..

ایشان ادامه داد : اصلی ترین وظیفه ما در حال حاضر به گفته ی مقام معظم رهبری جهاد تبیین است . معنی جهاد تبیین این است که ما بچه های خود را جمع نموده و از اتفاقاتی که قبل از انقلاب افتاده را برایشان بیان کنیم . اگر ما واقعیت ها را روایت نکنیم ، دشمن به نفع خودش روایت می کند .به عنوان مثال اتفاقات اخیر به خاطر کم کاری برخی از ماها اتفاق افتاد . اگر نقشه هایی که دشمن در چند ماهه اخیر برای ما کشید بر علیه هر نظامی کشیده بود تاکنون از هم می پاشید . امام مملکت ما با تمام توطعه ها هنوز پابرجاست . این به این دلیل است که مملکت ما مملکت امام حسین(ع) و امام زمان(عج) است و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این نظام حفظ شده و پرچم این انقلاب به دست صاحب الزمان خواهد رسید .

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای سرود ای ایران توسط گروه سرود 150 نفری دانش آموزان ذبستان های مدنی و دهقانی ، اجرای سرود توسط نونهالان مهد کودک بهار ، اجرای آهنگ ای ایران با فلوت توسط یک نونهال هنرمند و قرائت دیکلمه توسط دو دانش آموز، بود .

در پایان مراسم نیز قطع نامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.