يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

پاسخ دانشکده علوم پزشکی لارستان در مورد عدم همکاری اورژانس هوایی با گراش

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، چندی پیش موضوعی در رسانه هفت برکه گراش منتشر شد که در آن از عدم ارایه خدمات اورژانس هوایی از سوی پایگاه لارستان به بیمار گراشی مطرح شده بود که دکتر صباغی رییس اورژانس ۱۱۵ لارستان ضمن تکذیب جدی این موضوع لازم دانست مواردی را متذکر شود.

وی با بیان اینکه رسالت کادر بهداشت و درمان و کارکنان سلامت اعم از پرسنل اورژانس ۱۱۵ نجات جان بیماران و کمک رسانی به دردمندان است و به هیچ عنوان عدم ارایه خدمات پزشکی به هر بهانه ای هیچ جایگاهی ندارد موارد ذیل را مطرح کرد.

نخست اینکه آن مسوول محترم که گوینده این سخنان بوده، باید توجه داشته باشد که لار و گراش چون دوبرادر درکنارهم بوده و چند هفته قبل نیز برای آموزش پرسنل، برادران اورژانس گراش در لار تشریف داشته و با کمال میل آموزش دیده اند و این کار زیبا و نمونه های مشابه بسیار دیگر که تاکنون رخ داده خود گواه موضوع است.

در مرحله دوم ، موضوع سوخت تنها مربوط به دانشکده علوم پزشکی لارستان نیست، همانطور که رییس اورژانس کشور و معاونان وی نیز در جریان این موضوع هستند که درگیری سر سوخت کماکان ادامه داشته به طوریکه نماینده لارستان خنج اوز و گراش که خود از جوانان لایق گراشی و رییس کمیسیون انرژی است از این موضوع اطلاع دارند.

سوم اینکه در موضوع خانم باردار، مسیولان اورژانس کشور با حضور در لارستان موضوع را بررسی کرده و متوجه شدند که عیب کار از جانب لارستان نبوده و متاسفانه قصور از طرف همکاران گراش بوده است.

این دانشکده در حیطه ارایه خدمات سلامت بنابر تعهد خود به هر مراجعه کننده ای خدمت ارایه کرده و در جریان اوج گیری کرونا در پیک پنجم و در شدت کمبود سرم و دارو، نه تنها به بیماران حوزه تحت پوشش خود بلکه به شهرستان های دیگر از مجموعه تحت پوشش چند دانشکده و دانشگاه دیگر نیز خدمت رسانی کرده و به این موضوع افتخار می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.