يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

تقدیر از مراقبین پرواز فرودگاه بین المللی لارستان

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومي اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان، صولتی مدیرکل فرودگاه ، به همراه روئینا معاون عملیات هوانوردی صبح روز چهارشنبه با حضور در جمع مراقبین پرواز این فرودگاه از زحمات کارکنان اداره مراقبت پرواز در طول سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
صولتی ضمن تبریک روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی به کارکنان پر تلاش برج مراقبت در فرودگاه بین المللی لارستان و سایر فرودگاه‌های کشور خاطر نشان کردند نقش ارزشمند این نیروهای متخصص در این مرکز که ضامن ایمنی و حفظ سلامت پروازهاست بسیار بالاست .
ایشان افزود :  ۲۰ اکتبر ( روز جهانی مراقبت پرواز ) روز بزرگمردان بی ادعایی است که با تعهد و تخصص خود یکی از ارکان اصلی خدمت رسانی در صنعت هوانوردی کشور را رقم میزنندو با چشمان همیشه بیدار خود ، امنیت آسمانِ ایران زمین را به ارمغان می آورند.

مدیرکل فرودگاه فرودگاه بین المللی لارستان همچنین گفت : مجال پیش رو را فرصتی مغتنم دانسته تا این روز بزرگ ارج گذاریم، چرا که از یک سو به گسترش فرهنگ ایمنی و ضرورت و اهمیت کار مراقبین پرواز می‌پردازد و از سوی دیگر بهانه‌ای برای قدر نهادن به تلاش‌های این عزیزان پیش روی ما قرار می‌دهد. لذا روز جهانی مراقبت پرواز را به همه مراقبان آسمان تبریک گفته و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستاریم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.