يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

تصویب 4 اورژانس پیش بیمارستانی در حوزه علو پزشکی لارستان

به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد صباغی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی در آئین بهره برداری و استقرار اتوبوس آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان با اشاره به همدلی بیان شده توسط فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت: صرفاً برای امسال ۲۰ اتوبوس آمبولانس به کل دانشگاههای علوم پزشکی کشور اختصاص یافت که تا سه هفته قبل از تخصیص به دانشگاهها، دانشکده علوم پزشکی لارستان در لیست مورد نظر وجود نداشت. اگر همدلی و تلاش همکاران ما در مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان، همراهی مسئولین شهرستانی و حمایت مردم نبود، قطعا این اتوبوس آمبولانس به منطقه اختصاص نمی یافت.

وی افزود: تلاشها برای اختصاص این ناوگان امدادی از سال ۹۱ آغاز شد و جای بسی افتخار برای بنده است که در زمان مسئولیت اینجانب این اتفاق میمون رقم خورد. امیدواریم کماکان با همراهی و حمایت مسئولین و مردم بتوانیم اقدامات موثری نیز در راستای بهسازی ناوگانها و آمبولانس های فرسوده مرکز انجام دهیم.

دکتر صباغی در ادامه از برگزاری ۱۱۵ دوره آموزشی طی یکسال گذشته برای گروههای هدف مختلف به صورت تخصصی و عمومی خبر داد و اذعان داشت: با ارائه آموزشهای به روز علی رغم ارتقای سطح علمی تکنسین های مجموعه، به لطف پروردگار شاهد کاهش آمار شکایات در این یکسال گذشته بوده ایم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان خاطر نشان کرد: تصویب پایگاههای اورژانس چاه طوس، دهفیش، خور و لطیفی نیز گامهای موثر دیگری را راستای ارائه خدمات به موقع و سریع به مردم منطقه است که بدون شک زمینه تجهیز بهتر این مرکز را به دنبال خواهد داشت.

وی در انتها بیان داشت: علی رغم مشکلات و موانع موجود، با کنترل اوضاع نگذاشتیم تا هیچ تشنجی مانع از اقدام صحیح و خدمت به موقع به مردم شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.