يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

ستارگان ایزدخواست قهرمان جام رمضان دهکویه

تیم ستارگان ایزدخواست مقام قهرمانی مسابقه فوتسال جام رمضان دهکویه را به دست آورد .

به گزارش پسین جنوب ، مسابقه فوتبال جام رمضان دهکویه با حضور هفت تیم در زمین چمن مصنوعی بوستان ملت برگزار شد .

در این مسابقات  در مرحله اول تیم ها در دو گروه 4 و سه تیمی به رقابت پرداختند . در پایان مرحله اول مسابقات ، تیم های شهید حیدری و دریا جوان از دهکویه و بهری روستای بریز و ستارگان ایزدخواست از شهرستان زرین دشت توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند .

در مرحله نیمه نهایی تیم های بهری و ستارگان ایزدخواست با هم روبرو شدند که پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه کار به ضربات پنالتی کشید که در نهایت سنارگان ایزدخواست در ضربات پنالتی  توانست به پیروزی رسیده و به فینال مسابقات راه یافت . در ادامه دو تیم شهید حیدری و دریاجوان در مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شهید حیدری پیروز مسابقه بود که به فینال راه یافت .

در ادامه بازی ها در مسابقه رده بندی که بین تیم های بهری و دریاجوان برگزار شد . تیم بهری با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی رسیده و توانست مقام سوم مسابقات را از آن خود کند .

در روز پایانی مسابقات با حضور مکاری بخشدار مرکزی لارستان ، اعضای شورای اسلامی و شهردار دهکویه و رییس شورای اسلامی بریز و جمع زیادی از علاقمندان فوتبال ، دو تیم شهید حیدری و ستارگان ایزد خواست در برابر هم قرار گرفتند که در پایان ستارگان ایزد خواست با برد 4 به 2 به پیروزی رسیده و توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند .

در مراسم پایانی بخشدار مرکزی لارستان طی سخنان کوتاهی  از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات تقدیر  و تشکر به عمل آورد و در ادامه به پاس زحمات برگزارکنندگان مسابقات لوح تقدیر به تیم برگزار کننده ، داوران ، تیم پزشکی و امدادی ، سرپرست تیم ها و اعضای شورای ورزشی دهکویه لوح تقدیر اهدا شد .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.