يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
امروز:

مجوز پایگاه خبری پسین جنوب

 
A+ A A-

لارستان میزبان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان فارس می شود

 عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان از میزبانی پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس خبر داد.

 به گزارش پسین جنوب به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی و انتخابی نونهالان استان فارس یادواره زنده یاد اسدالله حقیقه روز شانزدهم اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 10 در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لارستان آغاز و تا ساعت 20 همان روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با عنوان جام رمضان و به مناسبت روز لارستان بزرگ و هفته کار و کارگر برگزار می شود، تصریح کرد: بیش از 200 کشتی گیر، مربی و سرپرست در قالب 18 تیم در پیکارهای کشتی آزاد نونهالان استان فارس حضور دارند.

مسوول هیئت کشتی لارستان افزود: تمامی شرایط و امکانات برای برگزاری این رقابت ها فراهم است و عوامل اجرایی و کمیته های مختلف آماده میزبانی شایسته ای از هیئت های کشتی شهرستان های استان فارس هستند.

 عسکرپور با بیان اینکه نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد نونهالان استان فارس به میزبانی لار با نظر کمیته فنی به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می شوند، ادامه داد: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان کشور روزهای 25 تا 27 اردیبهشت ماه در شهرستان سنندج استان کردستان برگزار می شود و تیم استان فارس با ترکیب کامل در این پیکارها شرکت می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار پسین

انتقادات و پیشنهادات

:
:
:

پایگاه خبری پسین جنوب

پل های ارتباطی

  • Pasinejonub.ir

    واتساپ : 09390654684

    رایانامه : pasinejonub@iran.ir

    Instagram.com/pasinejonub

درباره ما

  • هر پَسین دل بی قرار و چِش مَه در

    منتظر تا یُشنُفام از تا خبر

    پایگاه خبری پسین جنوب همراه لحظه های شما با خبرهای ملی، منطقه ای و استان های جنوبی کشور

تمامی حقوق این سایت برای ماهنامه پسین جنوب محفوظ می باشد.